Oversættelse

Da jeg ikke er så god til at skrive på engelsk søger jeg en der vil
oversætte denne side for mig "jeg er lidt ked af at der ca. en gang om ugen
er en der skriver til mig for at få den oversat".

http://peteropfinder.dk/_fejl/tv/tx25w.html

--
Hilsen
   Peter N Petersen

      1 Udskift defekt TDA8175 med TDA8172

      Replace defect TDA8175 with TDA8172

      2 Afmonter R566 (4,7K)

      Remove R566 (4,7K)

      3 Monter en 3,3K modstand mellem pin 1 på TDA8172 og den lodde ø der
har forbindelse til den store blikdåse hvor R566 sad.

      Mount a 3.3K resistor from pin 1of the TDA8172 to the (now free) pad
of R566 with connection to the large screening can.

      4 Monter en 10K modstand fra stel til pin 7 på TDA8172

      Mount a 10K resistor from ground to pin 7 of TDA8172

      5 Monter en 10K modstand fra +5V til pin 7 på TDA8172 (+5V kan findes
ved den store blikdåse)

      Mount a 10K resistor from +5V to pin 7 of TDA8172. +5V is present near
the large screening can.

      6 Tænd fjernsynet, hvis det er nødvendigt at justere højden på
billedet kan der gøres det i service menuen eller ved at ændre lidt på 3,3K
modstanden (Større modstand giver mindre højde).

      Turn on the TV. If necessary, the height of the picture can be
adjusted through the service menu or by adjusting the value of the 3.3K
resistor (lager value = smaller height)

Mvh.
 Anders

Re: Oversættelse

Glemte vist lige et "slightly" ved *** ;-)

/Anders

Re: Oversættelse

Mange tak for det.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

"No problem" ;-)

Mvh.
 Anders

Re: Oversættelse

For fuldstændighedens skyld ville jeg oversætte Modifikation til
Modification i overskriften også.

Mvh,
Henrik.

Re: Oversættelse