Overførelse af data via Ultralyd

Hejsa.

Jeg skal have overført lidt data (maks. 112 bits plus det løse) og
overvejer at bruge ultralyd til dette. Jeg ved at Brinck har et
byggesæt med sender og modtager, men findes der ikke nogle tegninger
på nettet som er frit tilgenlige ? Jeg har prøvet at søge men har ikke
fundet noget. Jeg kunne også godt tænke mig at kunne læse om fordele
og ulemper ved at bruge ultralyd til data overførelse, så hvis I har
nogle links, vil jeg meget gerne have dem.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Site Timeline