OT:Ugens sony support joke - Page 2

Re: OT:Ugens sony support joke

Hej Jonas

Det er fordi man ikke kan afluse/bevise at et program er fejlfrit. Det
er grundet til at mange systemer i tide og utide skal genstartes - blot
manglende tests, kosmisk stråling eller yderligere afluses:

Ballistic Missile Early Warning System:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_Missile_Early_Warning_System
Citat: "...
Moon alarm
On October 5, 1960, the moonrise occurred directly in the path of the
Thule detection radar, producing a strong signal return. While the
computer system never generated an impact prediction, the large amount
of data caused enough concern that the equipment was subsequently
modified to reject moon returns based on their long (2.5 second) delay.
..."

A Bug and a Crash by James Gleick:
http://www.around.com/ariane.html
Citat: "...
One bug, one crash. Of all the careless lines of code recorded in the
annals of computer science, this one may stand as the most devastatingly
efficient. From interviews with rocketry experts and an analysis
prepared for the space agency, a clear path from an arithmetic error to
total destruction emerges.
..."

August 05, 2010, Solar Storm Can be the Cause of Network Hardware Failures:
http://technorati.com/technology/it/article/solar-storm-can-be-the-cause /
Citat: "...
Knowing the failure rate of this equipment, having two failures in one
night is very rare. After a lengthy investigation by the Cisco technical
assistance team, it was determined that the failures were due to a
similar solar flare that hit our site with cosmic radiation. At the
time, I didn't believe their explanation, but looking back on it now, it
is possible.

In fact, Cisco has cosmic radiation documented as one of the causes of
hardware failures. Network equipment such as high end switches are more
prone to cosmic radiation compared to other electronics equipment
because of the sensitive electronics required to move packets at such a
high rate of speed.

So the next time you see news reports for solar flares heading towards
Earth, keep a close eye on any hardware problems you experience on your
network gear.
..."

;-)

Re: OT:Ugens sony support joke

Øv - glemte denne:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_software_bugs

og:

16. juli 2012, Skat: Derfor sendte vi 270.000 unødvendige bil-breve:
http://www.computerworld.dk/art/218657 /
Citat: "...
Det er et enkelt fejltastet ciffer under programmeringen af et
it-system, som er årsagen til, at Skat har sendt 270.000 regninger ud
til landets billister, som alligevel ville blive betalt via
betalingsservice.
..."

Glenn

Re: OT:Ugens sony support joke

beviser jo bare at ingen er fejlfri Glenn

mvh Erik

Re: OT:Ugens sony support joke
Bare tænk på, hvor mange gange IC4-katatrofen skal "genstartes" - og nu
igen, igen.:-) Og så kører det ved ikke en gang Linux?

--
Ha' det rart. Karsten H. (7870)

Re: OT:Ugens sony support joke

Er du ansat hos sony eller hvad?

Jeg var med til at udvikle den første danske chip(norchip) tilbage i
75-77 som driftsleder på elektronisk instituts design center.

og jo jeg kender skam nutidens elektronik,og der er der ski stadig ikke
gammel strøm i ledninger, og mht til elektrolytkondensatorer snakker vi
jo  tidskonstant så flere timer for at nulstille er i min verden 'far out'

Re: OT:Ugens sony support joke

og sku du være i tvivl om mine kompetencer kan du jo lige se hvem der er
medoversætter på EU s halvleder ordbog

Re: OT:Ugens sony support joke

Er det Copenhagen Advertising A/S
Adresse: Wilders Plads 15A, 1.
Postnr. & By:     1403 København K

Re: OT:Ugens sony support joke
nej det er det så ikke: peter østergård. flemming stassen og
undertegnede(erik rasmussen), vi fik da ihverfalt honorar for at lave den.

Re: OT:Ugens sony support joke

Nå, jeg tænkte bare at det måtte være der du var ansat, siden du bruger
deres mailadresse på usenet.

Re: OT:Ugens sony support joke
  øh Klaus hvilken mailadresse?

Iøvrigt har jeg skaffet software til melsec sku du være interesseret.

mvh Erik

Re: OT:Ugens sony support joke

Den du sender med, snipped-for-privacy@none.dk

Hmmm, hvad med kabel?

Re: OT:Ugens sony support joke
klaus selv du burde vide at det er camouflage, du har min mail, og ja
kabel kan også skaffes, ved bare ikke om det koster klejner. men skal
nok holde dig underrettet.

mvh Erik

Re: OT:Ugens sony support joke

Jeps, det er bare ikek pænt at bruge andres domæner til det :-)

Å-K

Re: OT:Ugens sony support joke

Du burde vide bedre end at sende fra en mailadresse som ikke er din
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id42%&query=none.dk&submit=S%F8g

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: OT:Ugens sony support joke
I stand corrected, vidste ski da ikke nogen havde domænet none.dk vil da
fluks ændre det

Re: OT:Ugens sony support joke
og inden du farer i blækhuset igen, så er domænet min internetudbyders,
og mail adressen min med der til hørende spam

Re: OT:Ugens sony support joke

Han har ændret sin adresse til secret.dk

Re: OT:Ugens sony support joke

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id42%&query=secret.dk&submit=S%F8g

Det er en uskik at benytte en e-mailadresse til et gyldigt domæne der
ikke er ens eget. Jeg ved ikke hvorfor det skulle være så svært at
forstå.

Det er meget bedre at benytte tld "invalid" dvs. f. eks.
snipped-for-privacy@secret.invalid.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: OT:Ugens sony support joke

Ja men havde ikke den fjerneste anelse om at none@none. dk var valid.
har ændret min mail til en mig tilhørende email.

Re: OT:Ugens sony support joke

det er nok at ændre det til et domæne som tilhører dig, som eks
snipped-for-privacy@not2old.dk.

Hermed har jeg sikret mig at andre ikke generes, og at mail til adressen
afvises.

//finn

Site Timeline