OT: Statistik for 2006

Det er godt nok noget off topic, men jeg blev tidligere i dag opmærksom
på en side der fører statistik med de danske grupper og brugere.
http://news.frostbyte.dk/2006/index.phtml
Det er lidt vild at kunne se hvornår man oftest skrive osv.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Statistik for 2006

He He ....Klaus som nr 2 ..... håber ikke at han's arbejdsgiver se det her
:o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Statistik for 2006

Fordi ?
Jeg bruger det i stedet for tv, dog ikke når jeg er på arbejde, det er
sku svært at styre bilen og "newse" samtidigt.

Re: Statistik for 2006

her

Jeps, Usenet er langt mere spændende, underholdende og oplysende end TV.

Dog er BW næsten lige så iriterende som reklamerne på TV3 ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Statistik for 2006

Pas, jeg har opgivet begge for flere år siden og zapper gerne væk, hvis
jeg møder nogle af dem.

DK4 møder jeg dog en gang i mellem (Bo M. Mogensen)

Re: Statistik for 2006

Nu var det jo kun for sjov -
Hvis du ser på mine indlæg , så er de efter kl 1500
ved spise tid (kl1800) falder de markant.
Dine starter kl 0600 til kl 2300 og ligger pænt jævnt :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Statistik for 2006

Okay

Peakende omkring 06, 16-18 og 22-23

Passer med at det er hverdage og det resterende er weekend og fridage...