OT: Service Manual til NAD 3020i

Hej NG.

Jeg ved godt at denne er lidt off topic, men nu prøver jeg alligevel.

Er der en af Jer der ligger inde med, eller ved hvor man kan skaffe en
service manual til en NAD 3020i? Et diagram kan også gøre tricket.

En lille fejlbeskrivelse skal da også være på sin plads.

Det eneste der virker er power LED´en. Sagt på en anden måde, kommer der
absolut ingen lyd ud af amp´en. Og det er ligegyldigt hvilken indgang man
vælger. Der dog en lille kuriøsitet, når man slukker for ampen, kommer der
en lille smule af indgangssignalet frem hovedtelefon udgangen, dog meget
forvrænget. Jeg har målt lidt på amp´en. Der er forsyning på udgangstrinet
både positiv og negativ, dog med en betragtelig rippel, omkring 30mV. Er det
for meget?

Nok for nu.

Jeg håber at nogle kan hjælpe.

Mvh.

René Kirstein

Re: Service Manual til NAD 3020i

HiFiKlubbens serviceværksted i Nørager ville være et godt sted at starte. De
sælger dem gerne, de er ikke så dyre....

Klaus

Re: Service Manual til NAD 3020i
-SNIP-
De
-SNAP-

Har de ikke diagrammerne i kbh. afdelingen?

René

Re: Service Manual til NAD 3020i

starte.
Hejsa

Værkstedet i kbh. er lukket, under alle omstændigheder er servicemanualer
altid blevet sendt fra Nørager.
Kontakt reservedelsafd. på 96721060.

Kenneth

Re: Service Manual til NAD 3020i

Tak, det tror jeg at jeg vil prøve, med mindre at der er nogle af Jer der
kender et link til diagrammet.

Mvh. René

Re: Service Manual til NAD 3020i

et

Jeg er til dels enig. Jeg havde nu også mest tænkt mig at mig at der dukkede
et link op, eller at en eller anden venlig sjæl ville maile mig diagrammet.
Så ville det være smart. Jeg må nok indrømme at jeg kaster mig over
målingerne, hvis jeg skal vente længe på diagrammet.

Vicks blue Captain?.......Grim hoste. ;o)

René

Re: Service Manual til NAD 3020i
Har du husket bøjlerne i bag ?
Steff

det

Re: Service Manual til NAD 3020i
-snip-
"> Har du husket bøjlerne i bag ?
-snap-

Hvad mener du?

rené

Re: Service Manual til NAD 3020i

Bøjlerne mellem pre out og main in ??

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Service Manual til NAD 3020i
-Snip-
-Snap-

HEHE! Der er ingen bøjler. Så er det nok dem der mangler. ;o)

Tak!

Mvh.

René

Re: Service Manual til NAD 3020i

Det vil sige at det var ikke servicemanualen du manglede, men
brugermanualen !

LOL

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Service Manual til NAD 3020i

-snip-
-Snap-

LOL!

Ja, i første omgang. Men hifi-gudinden ville mig endnu værre. Forstærkeren
forvrænger helt enormt og outputtet er næsten ikke til stede. Dog har en
venlig sjæl forsynet mig med diagrammet, så nu har jeg noget at gå frem
efter.

René

Site Timeline