OT..? Fn knappen på min acer bærbar

Hej Gruppe...

Jeg har en Acer som jeg synes det var på tide at reinstallere windows på.
Det gjorde jeg så, men nu har Fn knappen sat sig fast... ikke fysisk, men
et eller andet i windows må være stillet forkert.
Jeg har rodet lidt i reg-databasen men kan ikke finde noget...

Håber i kan hjælpe, da Acer supports 18 årige sommerafløsere intet ved.

Ellers ville det være lækkert hvis i ville guide mig til en NG hvor der
kunne tænkes at sidde nogen med forstand på det.

Venlig hilsen Henrik (Amar)

Re: OT..? Fn knappen på min acer bærbar
"Amar" <henrikSNABELAwaarst.dk> skrev i

Bare en tanke !
Har du instaleret driver til keyboard.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Det har de garenteret i dk.edb.hardware.baerbar gruppen :)

Kasper

Re: OT..? Fn knappen på min acer bærbar

"Amar" <henrikSNABELAwaarst.dk> skrev

Prøv NumLock