OT: Bruge de rette grupper.

Jeg ved at de fleste her i grupperne har stor interesse i at holde sig til
de rette grupper, men jeg undrer mig meget over, at rep. at TV og lign.,
hører ind under dk.teknik.elektronik, når vi har dk.teknik.tv+video.

Taget fra fundatsen til dk.teknik.tv+video:
--
* Spørgsmål og svar om reparation af tv/video
--

Jeg ved godt at der i fundatsen til dk.teknik.elektronik står: