OT bortgives-- hvor

Hej!

Jeg har diverse pentium cpu´er og forskelligt andet skrammel liggende.
hvor kan jeg smide et opslag hvis der skulle være
nogen af jer herinde der kan bruge noget af det ?

det er jo ikke elektronik løsdele, men det kunne det jo
blive, hvis det bliver skildt ad :-)

Mvh
Kristian Thomsen

Re: OT bortgives-- hvor

dk.marked.privat.edb.intern :-)

Hvis du er heldig kan du få én til at tage lidt cola med til dig eller
noget...
/Morten

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Re: OT bortgives-- hvor
Hej Kristian,

I Kongens Lyngby er der næsten altid plads i undertegnedes rodekasser
(Selvom kæresten ikke altid er enig ;)

Hvor i verden befinder det sig ?

Nemlig !
Og det er altid spændende at se hvad der kan komme ud af det.

--
Venlig hilsen,
Søren

Pandrup, nordjylland

Konkret drejer det sig om:
(cpu´er)
P100
P133
P166
Amd k6/2-300
1 stk intel overdrive cpu, hvis der er nogen der
skal ha tunet den gamle 486 :-)
(2x LCD)
2x20 med grøn backlight
Ati tvtuner kort (isa)
GF4/mx440 m.64mb ddr  (agp)
fujitsu m2513a  MO drev (scsi)
Adaptech 2940u2w scsi controller  (pci)
et lego usb camera :-)

bortgives uden nogen form for garanti, men alt
virkede sidst jeg rodede med det.

Mhv
Kristian

Re: OT bortgives-- hvor
Hej Kristian,

Av, det ligger ikke lige på min vej, ikke engang selv om jeg skal en tur
til Horsens om et par uger.

Du kunne vel ikke lokkes til at smide det gennem postens
ramponeringstjeneste hvis jeg sender dig "frimærket" ?

--
Venlig hilsen,
Søren

"Søren" skrev

Mail sendt

Mvh
Kristian

Re: OT bortgives-- hvor
Hvis ikke det er afsat det hele, så skal jeg da gerne komme og hente det.
Gi' mig en halv time, så kan jeg være der. Jeg er i Brovst.

Christian

Re: OT bortgives-- hvor

Hvad siger du til 100 inkl porto for dén?

Beklager at det er off-topic - der er ingen email-adresse

--
M.V.H
Christian Iversen

Site Timeline