Osram halogenpære?

Har fundet følgende pærere på nettet i Tyskland, men er der et sted hvor jeg
kan købe dem (online) i Danmark?

Mvh Niels

Re: Osram halogenpære?
Glemte lige lidt!!!

      6V / 10W Osram HLX 64225 G4 4005
      6V / 20W HLX Osram HLX 64250 G4 4006

Re: Osram halogenpære?

Nåååh, disse pærer ??

http://www.google.dk/search?hl=da&q=osram+halogenp%C3%A6re

Re: Osram halogenpære?

Hjalp desværre ikke, men ellers tak for dit hurtige, men måske ikke helt så
grundige svar.

Sagen er den, at det er ganske let at skaffe pærerne i 12V, men ikke i 6V.
Nævnte har særlig vist sig at være tilfældet for 10Watt pærens vedkommende.
Derudover kunne det være skønt, såfremt der var et sted i DK, hvor jeg kunne
bestille 20watts-udgaven, og ikke mindst 10 watts-udgaven direkte på nettet.
Som det fremgår, må der stadigvæk meget gerne svares på det oprindelige
spørgsmål.

6V / 10W Osram HLX 64225 G4 4005 (specielt denne model!!!)
6V / 20W HLX Osram HLX 64250 G4 4006

Mvh Niels

Re: Osram halogenpære?

Det var et svar på dit første (ikke så grundige) spørgsmål.

Okay

Hvad siger diverse forretninger i DK, hvis du kontakter dem ?

Re: Osram halogenpære?

Ja,... godt svar igen,... taget til efterretning!!!?

Jeg har prøvet i flere elektronikforretninger, som kun kan skaffe
20Wattsmodellen. Endvidere har ingen har haft den liggende på lager. Jeg har
også prøvet flere fotoforhandlere, men også uden held.

Mvh Niels

Re: Osram halogenpære?

har

www.futurelight.dk måske..