Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?

Hej folkens.

På forhånd undskyld hvis forkert gruppe, etc.

Min far er ved at rydde lidt op, og i den forbindelse vil han gerne af med
det her oscilloskop:

"OS250 10MHz dual trace"

I kan se et billede her (det er ikke ham der har det til salg på eBay, det
er bare et magen til):

http://i.ebayimg.com/04 /!B(4+Zkw!mk~$(KGrHgoH-CoEjlLl)2U9BKeog0f0n!~~_35.JPG

Det fungerer fint, og kommer med en manual.

Spørgsmålet er om det er noget værd? (specielle, attraktive specifikationer?
samlerobjekt?)

Eller kan vi lige så godt køre det op på containerpladsen?

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?
On Mon, 7 Sep 2009 19:52:45 +0200, "Mads Aggerholm"

Gør du hellere det :-)
--
OV1A Jens

 Good decisions come from experience. Experience comes from making bad ones

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?

Samlerobjekt? -nej, men HVIS du kan finde en køber, kan der muligvis vre
300 kr eller et par flasker rødvin.

Bo //

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?
Jamen foreløbig mange tak for tilbagemeldingen.

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?

Måske I har en lokal ungdomsskole eller lignende, der ville blive glad
for en gave?

/Bo.

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?
Hvor i landet?, kunne godt være int

MVH Lars Arup

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?

Min far har nu givet den til en af sine venner, ud fra betragtningen om at
den ikke var noget særligt værd.

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?
Hej Mads

En god gerning. For den der har brug for sådan et, og det har enhver
hobby elektronik fusker, er det guld værd. Jeg har et der ligner lidt
og det har tjent mig trofast i 30 år og er meget brugt i mange
sammenhæng.

Re: Oscilloscope, OS250 10MHz Dual Trace - Værdi?

Fin gestus.

 Min egen hjemmeside - så længe det varer inden TDC lukker ned for den: