OrCAD Pspice problemer (rettere mangler et library)

Hej i gruppen
Håber der er en af Jer experter der kan hjælpe mig.
Jeg sidder og leger lidt med PSpice og følger manualen i et
simulationsexempel, den siger så at jeg skal bruge en diode D1N3940 fra
DIODE.OLB, problemet er bare at det library er ikke i min version af OrCAD
Family Release 9.2 Lite Version.
Er det fordi det er en Liteversion eller hvad. Jeg troede at den eneste
begrænsning var størrelsen på et project.
Hvis det er en mangel hvil jeg sætte pris på der en der gider poste det til
mig eller give et link hvor det kan hentes, så jeg kan komme videre.
Her er hvad der er i PSpice mappen:

abm.olb
analog.olb
analog_p.olb
breakout.olb
eval.olb
source.olb
sourcstm.olb
special.olb

Hvis der mangler andre vil jeg slf. også gerne have dem.

--
Pft og Mvh.
Torben Fejr