Orcad libraries til 80c400 microcontrollere

Hej,

er der nogen der ligger inde med eller ved hvor jeg kan finde libraries
til Orcad Capture og Orcad Layout (gerne også PSpice) med Dallas'
microcontroller 80c400 (8051 kode kompatibel) i?

/Thomas

Re: Orcad libraries til 80c400 microcontrollere
Hej igen,

Jeg har haft fat i Dallas / Maxim og fik at vide at de ihvertfald ikke har
noget officielt library, så jeg er gået igang med at lave et selv.

En foreløbig udgave (kun til capture og med footprint til layout) kan
findes på http://thomas.sofagang.dk/skolen/elektronik/orcad/THSKYT.OLB

Rettelser modtages gerne - jeg har endnu ikke haft lejlighed til at printe
det, så jeg ved ikke om footprintet holder helt stik. Hader mil, så hvis
der er nogen der kan give mig en hurtig metode til omregning til
millimeter, så er jeg lutter øren.

/Thomas

Re: Orcad libraries til 80c400 microcontrollere
omregning til

100mil=1"
1mil=0,0254mm.

mil er det samme som 1/100 del af en tomme.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Okay. Takker :)

/Thomas

Re: Orcad libraries til 80c400 microcontrollere

Ups jeg havde glemt et 0.

Hilsen
   Peter N Petersen
Re: Orcad libraries til 80c400 microcontrollere

var vidst ikke det eneste der blev glemt..

forkert! det er 0,0254 mm

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Øh er den ikke til at lave lige ud af landevejen ???

Site Timeline