Optokoplet TWI

Optokoplet Two Wire Interface, AVR ATTINY 5

En master og flere, 6 - 12 stk ligger på samme "bussen". Master kaller
en slave som så svarer med en melding. Alle kontrollerene ligger på
forskjellig potensiale, og må derfor være optokoplet.

Jeg har tegnet en løsning som jeg betrakter som "uelegant". Derfor
ønsker jeg et skjema over en brukbar løsning. Google gir ikke meg noe svar.

HM

Re: Optokoplet TWI

Kig efter I2C, TWI er bare det alle andre end dem der har en aftale
med
philips kalder det

-Lasse

Re: Optokoplet TWI