optokobler gaffel

Hejsa alle i venlige mennesker her.

I forbindelse med en føler jeg vil lave til vores stoker fyr (Se tråd
andet sted)

Mangler jeg en optokobler gaffel til at "tælle" omdrejninger på en
snegel der føder vores stoker fyr med piller.

Men ja nu kommer nærigheden op i mig (Syntes 7,14 + forsendelse(50 kr)
+ moms er noget dyr for sådan en sag) så er her en venlig sjæl der
ligger inden med sådan en, man kunne finde ud af noget med (evt et par
kuverter, med post dk frem og tilbage)

MVH
Allan

Re: optokobler gaffel

AltsE5% vil du kF8%be noget. SE5% vil respons nok vE6%re en smule bedre i
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Klaus

Re: optokobler gaffel

Vil du ikke give 60 kroner?

Re: optokobler gaffel
Følgende er skrevet af Brian Axelgaard:

Nej syntes at det er lidt dyrt at få sendt sådan en med posten (50 kr i
forsendelse)

Men er der nogle der ved om der ligger en elektronik forretning i
Odense??

Re: optokobler gaffel

Hmm... Så kommer det nok til at koste en time og nogle km i bilen. Jeg
har efterhånden erkendt at man skal se bort fra prisen på forsendelse.

En anden mulighed er at Du besøger den lokale genBrugsplads og henter et
diskettedrev. Her kan man finde noget, der ligner...

Bo //

Re: optokobler gaffel
Hej Allan

Send mig en mail.

Re: optokobler gaffel
Hejsa,

Der var engang noget der hed Kjærulff... Om de findes mere er uvist.

/Claus

Re: optokobler gaffel
Antennelager et eller andet på Roasvej. Det er vist den sidste der har
lidt stumper i små skuffer på Fyn.

Venlig hilsen
Fynn

Site Timeline