Optisk port (digital audio)

Jeg skal bruge et par optiske porte, det til digital audio, som kan sætte på
et print, men kan ikke finde dem nogen steder. Kender I et sted de kan
købes?
Link til billede af dimsen (det behøves ikke lige være denne model):
http://www.audioworkshop.com.hk/report/d3/image/CIMG1581.jpg

Hilsen Mikkel

Re: Optisk port (digital audio)
Hejsa

De kaldes for en TOSLINK modtager eller sender, og enhver løsdelforhandler
af elektronik burde have dem på lager. Kan ikke lige huske typenummeret, men
det bør biksen kunne.

Mvh Hauge

Re: Optisk port (digital audio)

Hmm - du kan sikkert søge på dem hvis du finder et typenummer. Jeg har en
bunke i skufferne (både TX og RX) - men jeg kan faktisk ikke lige huske
typenumrene... Kommer til Århus om to uger hvis du stadig mangler ;-)

Mvh.
 Anders

Re: Optisk port (digital audio)
Hej

Det lyder som en lF8%sning, lad os snakkes ved senere (er pE5% vej pE5%
ferie).

Hilsen Mikkel

Re: Optisk port (digital audio)
Hej

Det lyder som en løsning, lad os snakkes ved senere (er på vej på
ferie).
----

Yeps. De nævnte numre i tråden lyder bekendt - jeg skal til Århus i næste
uge, så kigger jeg lige efter dem...

Go' ferie!
/A

Re: Optisk port (digital audio)

Jeg tipper Mikkel har fundet dem. Det har jeg også. Jeg har 5 receivere og 2
transmittere liggende. De er loddet ud af nyt udstyr.

Mvh.
 Anders

Re: Optisk port (digital audio)

Jeg har før brugt TORX173 og TOTX173 til Toslink stik. Så har du et
varenummer du kan søge efter..

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Optisk port (digital audio)

Okay tak, det er dem fra toshiba ikke?
Kan stadig ikke finde dem i dk, suk.

Hilsen Mikkel

Re: Optisk port (digital audio)

Århus Radio Lager kan skaffe dem, de skaffede til mig da jeg skulle bruge
dem, de koster ca. en 50'er stykket.

/Hauge

Re: Optisk port (digital audio)
Hejsa

Aage Nielsen har dem på lager.

http://www.aanielsen.dk /

Christian Treldal

Re: Optisk port (digital audio)

Jeg kan ikke finde den på deres mildest talt elendige side. Har du et
direkte link ?

-Thomas

Re: Optisk port (digital audio)
Hejsa

Enig iht. siden. Det bedste link: Gå ind i butikken og spørg efter en
toslink sender eller modtager. De ved hvad det er og har den.

Christian Treldal

Site Timeline