oprydning - gratis FPGA ere

hej

jeg har lige fE5%et nogle fpga ere  er der nogle herinde der gerne vil
have dem ?
jeg ville smadder gerne selv kunne lege med dem, men jeg ved at jeg
ikke for tid,
sE5% jeg vil hellere have at de for et godt hjem hvor de kan blive
misbrugt :-)

Xilink

 xc 3042   en stang  10-15 stk
 xc 2064   en stang  10-15 stk.

kan afhentes i hvidovre efter aftale.

Martin

Re: oprydning - gratis FPGA ere

Er du sikker på at den nuværende compiler/syntese kan lave en bit-stream
til den slags antikviteter ?

Jeg frygter, at man skal have fat i en DOS maskine og en compiler fra
engang i 19-midthalvfemserne.

Bo //

Re: oprydning - gratis FPGA ere

ok !!
 sE5% ryger de bare ud ---

Re: oprydning - gratis FPGA ere

Du er lidt hurtig på aftrækkeren. Egentlig burde vi skrive om det i
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej men skidt.

Jeg har endnu ikke slået op hvad det er for kredse eller ved hvilket hus
de er i, men jeg har da en bedaget PC med Win95 (Dos) og en All-03A
brænder hvis det kan bruges til at programmere dem.
Desværre befinder jeg mig på NØ-fyn, og bortset fra Mandag hvor jeg skal
have bilen på et specialværksted omkring Køge kommer jeg ikke på Djævleøen.

/Lars

Re: oprydning - gratis FPGA ere

Xilinx FPGA'er kan ikke programmeres i en brænder. De er SRAM baserede,
og programmeres fra en prom eller en processor under opstart.

Jeg tror faktisk jeg har en stribe 30xx kredse eet eller andet sted i
kælderen fra dengang.

Bo //

Re: oprydning - gratis FPGA ere

Hej Bo,

Det fik jeg en ide om da jeg prøvede at slå dem op på Alldatasheet. Jeg
mener også at Ataris "Hades" maskine var bygget med den slags kredse.

/Lars

Re: oprydning - gratis FPGA ere

 xc 3042   en stang  10-15 stk
 xc 2064   en stang  10-15 stk.

kan afhentes i hvidovre efter aftale.

Hejsa
Jeg vil gerne have dem, men kommer ikke lige forbi Hvidovre,,, kan vi finde
ud af at noget med lidt porto og lidt for at sende dem... ?

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen