Oplølgning, lyd ind i arduino

Hej

Som opfølgning af mit spørgsmål den 8 maj vedr. at få en lydudgang til at trække en indtang på min arduino, har jeg fundet følgende:

Et musikstyret lysshow der kører via line in.

Her vil jeg vel i princippet kunne tage delen fra diagrammet inkl. opttocoupleren, og fyre det direke på, og lade optocupleren trække indgangen, monitorere lidt på det, og finde ud af hvordan indgangen teer sig ved lyden, hvis den eks laver 3 pulser på 3 sek. så har jeg jo grundlaget for at trække relæet ud fra det?!

Korrekt?

//Brian

Reply to
LED