Oplølgning, lyd ind i arduino

Som opfølgning af mit spørgsmål den 8 maj vedr. at få en lydudgang til at
trække en indtang på min arduino, har jeg fundet følgende:

http://www.velleman.eu/downloads/0/manual_mk110.pdf

Et musikstyret lysshow der kører via line in.

Her vil jeg vel i princippet kunne tage delen fra diagrammet inkl.
opttocoupleren, og fyre det direke på, og lade optocupleren trække
indgangen, monitorere lidt på det, og finde ud af hvordan indgangen teer sig
ved lyden, hvis den eks laver 3 pulser på 3 sek. så har jeg jo grundlaget
for at trække relæet ud fra det?!

Korrekt?

//Brian

Site Timeline