operation ophug: Ældre tv, bla BO, Phillips og Grundig er under ophug.

Inden jeg hugger stumper vil jeg lige høre om nogen evt står og mangler
noget fra disse. Modelnr kommer senere.

mvh Erik

Re: operation ophug: Ældre tv, bla BO, Phillips og Grundig er under ophug.
jeg kunne godt være meget interesseret i B&O...
men - det er ret umuligt at svare på uden at du fortæller hvilke modeller
samt typebetegnelse det drejer sig om...

mvh
Rasmus

Re: operation ophug: Ældre tv, bla BO, Phillips og Grundig er under ophug.

Beovision 9000 type 3317 sn 2597014, har ikke lukket det op så aner ikke
hvilken indmad.
mvh Erik

Re: operation ophug: Ældre tv, bla BO, Phillips og Grundig er under ophug.
Hvor i landet??

MVH Lars Arup

Re: operation ophug: Ældre tv, bla BO, Phillips og Grundig er under ophug.

Frederikssund

Re: operation ophug: Ældre tv, bla BO, Phillips og Grundig er under ophug.
phillips 21pt2566/00

Site Timeline