OPB704 "aflæser"

Vil "kopiere" ideen fra følgende hjemmeside

Men jeg kan ikke finde sådan en OPB 704 dims. Har kigget på brinck.dk og Conrad.de uden held. Elfa har den, men vil ikke længere handle med private. Nogen der har et bud på en forhandler, gerne i århus området, eller på nettet

Reply to
tp

Har du prøvet Århus Radiolager ? (de er ejet af ELFA)

tp wrote: || Vil "kopiere" ideen fra følgende hjemmeside ||

Sådan en ligger der her hos mig. Min mail skulle være til at gennemskue ;-)

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Max skriver:

Det hedder vidst: Har du prøvet ELFA (det tidligere Århus Radiolager).

Der er godt nok sket noget i den butik, der er læassevis af "ikke elektronikting" og resten er de blevet dyre med.

Aarhus Radiolager (Nu ELFA) handler vist stadig gerne med private på adressen i nærheden af Aarhus. Man kan også net-købe hos ELFA i Sverige, er der for nyligt meldt her i gruppen.

/Bo.

Reply to
Bo