OPB704 "aflæser"

Vil "kopiere" ideen fra følgende hjemmeside http://phk.freebsd.dk/Gasdims /

Men jeg kan ikke finde sådan en OPB 704 dims.  Har kigget på brinck.dk og
Conrad.de uden held.  Elfa har den, men vil ikke længere handle med private.
Nogen der har et bud på en forhandler, gerne i århus området, eller på
nettet

Re: OPB704 "aflæser"

Har du prøvet Århus Radiolager ? (de er ejet af ELFA)

Re: OPB704 " aflæser "

Det hedder vidst: Har du prøvet ELFA (det tidligere Århus Radiolager).

Der er godt nok sket noget i den butik, der er læassevis af "ikke
elektronikting" og resten er de blevet dyre med.

Re: OPB704 "aflæser"

Sådan en ligger der her hos mig. Min mail skulle være til at gennemskue ;-)

mvh Ebbe

Re: OPB704 "aflæser"

Aarhus Radiolager (Nu ELFA) handler vist stadig gerne med private på
adressen i
nærheden af Aarhus. Man kan også net-købe hos ELFA i Sverige, er der for
nyligt meldt her i gruppen.

/Bo.

Site Timeline