Opamp

Hey

Nogle der kan nævne en opamp der kan trække omkring 100 mA, og har en slewrate på 17ns eller derunder og vel en frekvens på større end 60 mhz

Kasper

Reply to
Repzak

17V/uS eller bedre
Reply to
Repzak

Milli Hertz ?

NEJ hvad regner du med... MHz....

Og dig der brokker dig over overflødig post...

Reply to
Repzak

Repzak skriver:

Måske, med det strømforbrug... Hvilket spændingsområde havde du tænkt dig (og dermed effekt) ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:

vel ikke mere end +/- 10V

Reply to
Repzak

Repzak skriver:

Kan man få lidt mere at vide omkring applikationen ?

Klaus

-- Se på

det er Modelbane Europas hjemmeside Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Det er udgangen af en frekvensgenerator.... som helst skulle kunne give 100 ma...

Kasper

Reply to
Repzak

Max4214:

600V/uS +- 5 V supply +- 120mA

på:

kan du sikkert finde flere du evt. kan bruge. Maxim sender også gratis samples af deres kredse. Du kan sikkert også finde en der kan klare +- 10 V.

\Toke

"Repzak" skrev i en meddelelse news:3f97d8a1$0$45364$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Reply to
Toke Koustrup

meddelelse

100

Du kan jo bruke en av Analog Devices fine Video forsterkere, og så sette på en buffer som BUF634 fra Burr Brown. Da kan du bruke standard +-15 Volt forsyning. Egentlig er det vel ikke vanlig at en HF generator skal kunne levere så mye strøm. De pleier jo å være 1 Volt i 50 eller 75 Ohm.

Med hilsen Arne Offenberg

Reply to
Arne Offenberg

Eer lige det jeg skal bruge...

Kasper

Reply to
Repzak

Bare lige et interesse spørgsmål.....hvor lige Burr Brown? National og Intersill har da buffere med (næsten) samme specifikationer til den halve pris. Der er sikkert en god grund...men hvad?

Mvh.

-- Morten

Reply to
Morten M. Jørgensen

Den gode grunn (som det heter på norsk) har jeg ikke. Kun at jeg jeg har testet BUF634 til mine applikasjoner og funnet at den virker. Jeg har et krav om at tomgangsstrømmen skal være lav, og det har jeg en mulighet for med 634.

Jeg er meget interessert i å teste andre buffere, men de skal kunne brukes for audio. Enkelte High Speed op amp fra AD eller andre er ikke bra nok til det. Om du kan oppdatere meg på Intersil blir jeg meget glad.

Med hilsen Arne Offenberg

Reply to
Arne Offenberg

Jeg kan nu ikke nævne specifikke typer fra intersill....men prøv at kigge på deres produkt træ....det er forholdsvis overskueligt og informativt!

Mvh.

-- Morten

Reply to
Morten M. Jørgensen