Opamp

Hey

Nogle der kan nævne en opamp der kan trække omkring 100 mA, og har en
slewrate på 17ns eller derunder og vel en frekvens på større end 60 mhz

Kasper

Re: Opamp

17V/uS eller bedre

Re: Opamp
Max4214:
600V/uS
+- 5 V supply
+- 120mA

på: www.maxim-ic.com kan du sikkert finde flere du evt. kan bruge.  Maxim
sender også gratis samples af deres kredse.
Du kan sikkert også finde en der kan klare +- 10 V.

\Toke

Re: Opamp

Milli Hertz ?

Klaus

Re: Opamp

NEJ hvad regner du med... MHz....

Og dig der brokker dig over overflødig post...

Re: Opamp

Måske, med det strømforbrug... Hvilket spændingsområde havde du tænkt
dig (og dermed effekt) ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Opamp

vel ikke mere end +/- 10V

Re: Opamp

Kan man få lidt mere at vide omkring applikationen ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Opamp

Det er udgangen af en frekvensgenerator.... som helst skulle kunne give 100
ma...

Kasper

Re: Opamp

meddelelse
100
Du kan jo bruke en av Analog Devices fine Video forsterkere, og så sette på
en buffer som BUF634 fra Burr Brown.
Da kan du bruke standard +-15 Volt forsyning. Egentlig er det vel ikke
vanlig at en HF generator skal kunne levere så mye strøm. De pleier jo å
være 1 Volt i 50 eller 75 Ohm.

Med hilsen
Arne Offenberg

Re: Opamp

    Eer lige det jeg skal bruge...

Kasper

Re: Opamp

Bare lige et interesse spørgsmål.....hvor lige Burr Brown? National og
Intersill har da buffere med (næsten) samme specifikationer til den halve
pris. Der er sikkert en god grund...men hvad?

Mvh.

--
Morten

Re: Opamp

Den gode grunn (som det heter på norsk) har jeg ikke. Kun at jeg jeg har
testet BUF634 til mine applikasjoner og funnet at den virker.
Jeg har et krav om at tomgangsstrømmen skal være lav, og det har jeg en
mulighet for med 634.

Jeg er meget interessert i å teste andre buffere, men de skal kunne brukes
for audio. Enkelte High Speed op amp fra AD eller andre er ikke bra nok til
det.
Om du kan oppdatere meg på Intersil blir jeg meget glad.

Med hilsen
Arne Offenberg

Re: Opamp

Jeg kan nu ikke nævne specifikke typer fra intersill....men prøv at kigge på
deres produkt træ....det er forholdsvis overskueligt og informativt!

http://www.intersil.com/cda/home /

Mvh.

--
Morten