One way folie

Er der nogen som ved hvor man kan købe folie / plasts om kun er gennemsigtig
fra den ene side, lidt som spionspejle.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Re: One way folie
Hej Michael,

Det plastfolie man af og til kan få som gavepapir (ofte sølv på den ene
side og guld på den anden) er gennemsigtigt hvis du ser fra et mørkt rum
til et lysere (uanset hvilken side af folien du er på). Det dæmper lyset
noget, men hvis dit kamera er lysstærkt nok, kan det måske bruges
alligevel (regner med at det er det du skal bruge det til).

--
Venlig hilsen,
Søren

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Re: One way folie
Hej Biker Mike

Det folie der bruges som varmetæpper i overlevelsesgrej er også
af en type der er blank metaliseret som man godt kan se ud
igennem hvis man ser fra et mørkt rum ud i et lyst, disse folier
bruges også til solfiltre.

Mvh Max

Re: One way folie
Den kender jeg ikke, her du nogen ide om hvor det kan skaffes ?

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Re: One way folie
Hej Biker Mike

Spejder Sport, Apoteket, Matas, army overskudslager, Jagt forretninger
og alle sådanne steder hvor de sælger overlevelsesudstyr. Hvis du til-
fældigvis er på skadestuen, så tig et stykke der.

Mvh Max

Re: One way folie
Hej Michael,

Nå ja, jeg kommer der nu mere end en gang om året ;) men jeg har nu ikke
set noget der - vil tro en boghandler eller lignende er en mere sandsynlig
leverandør.

--
Venlig hilsen,
Søren

Biludstyrsforretninger. Der er det muligt at få det både med sort eller
spejleffekt.

- Lars

Re: One way folie
Tak for inputne, der er helt sikkert flere gode ideer som er værd at
forfølge.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

gennemsigtig