? omkring en BU2525AF linietransistor i et Luxor TV

 Sidder med en Luxor 28 "16:9 TV(model 180 7128) som kun vil køre i st.by
mode, hvis jeg starter tv  går st.by ud i 1-2 sekunder hvorefter den igen
går i st.by.

 Jeg er lidt ude på forsøgsbasis her, ville høre om en kunne forklare mig
hvordan jeg udmåler om en BU2525AF er defekt eller om det er noget andet jeg
skal lede efter.

 Det skulle efter min overbevisning være et Eurodigi 16:9 chassis, også
brugt i nogle af Nokia's modeller.

 m.v.h.

 Jesper Nielsen.

Re: ? omkring en BU2525AF linietransistor i et Luxor TV
On Sun, 4 Apr 2004 19:58:57 +0200, "Jesper Godsk Nielsen"

HSP defekt. Den hedder garanteret FM0519 eller FM053x
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: ? omkring en BU2525AF linietransistor i et Luxor TV

 Jesper..

Re: ? omkring en BU2525AF linietransistor i et Luxor TV

mig
andet
alternativ
 Jeg mener selvfølgelig en HR5800 ikke en HP5800.......................

Re: ? omkring en BU2525AF linietransistor i et Luxor TV
On Fri, 9 Apr 2004 15:09:26 +0200, "Jesper Godsk Nielsen"

Fin nok. Den koster 238.- + moms.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: ? omkring en BU2525AF linietransistor i et Luxor TV

">
Tak for hjælpen Ole så vil jeg da bestille den straks i morgen...., vender
tilbage om en uges tid, da de ikke har den liggende på lager og derfor først
skal have den hjem.

 Jesper...

Site Timeline