Omkodning af Toyota Nøgle

Hey NG

Vi havde nogle problemer med vores nøgle til Avensis'en den ville ikke låse
op, med fjernbetjeningen. Så vi smuttede et tur forbi værkstedet, så
trykkede de lidt på dør-føleren, lukkede døren og så virkede det igen. Nu er
problemet der igen, den kan godt låse, bare ikke låse op. Så var det jeg
pillede ved det og så virkede det slet ikke, men efter noget tid kunne den
godt låse igen. Hvad skal jeg gøre for at få den til at låse op igen?

Kan forestille mig der er en bestemt kode man skal trykke på følerne for at
få det til at virke.

Re: Omkodning af Toyota Nøgle
Hej,

http://www.toyotaextreme.dk/togtvis.asp?id=8

Mvh
Lars

Re: Omkodning af Toyota Nøgle

hehe...  det lyder fandeme som noget Mr Bean har opfundet.

Re: Omkodning af Toyota Nøgle

Tak for det, det lader til at være det de gør på værkstedet.

Site Timeline