omkodning af HP-Safe

Min datter på 12 har et pengeskab fra Bilka hvor der er gået kuk i koden efter det er løbet tørt for batteri, problemet er at hun selvfølgelig ikke har gemt manualen så vi kan se hvordan det omkodes, skabet kan selvfølgelig stadig bruges med nøglen, men det var bare ikke lige det der var meningen.

Er der nogen her i gruppen der ved hvordan det gøres ? skabet er et HP-Safe, det er i hvertfald hvad der står på det, yderligere oplysninger er ikke til at finde.

Med venlig hilsen Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag, for i går lavede jeg heller ikke noget, og det blev jeg ikke færdig med.

Reply to
Biker Mike

Haps ! Fandt selv tricket, der skal trykkes på den lille røde knap som sidder inde bag plast beklædningen på indersiden af skabet, mens den nye kode trykkes på displayet på forsiden.

Så virker det :-)

Med venlig hilsen Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag, for i går lavede jeg heller ikke noget, og det blev jeg ikke færdig med.

"Biker Mike" skrev i en meddelelse news:dgcum2$6bc$ snipped-for-privacy@newsbin.cybercity.dk...

selvfølgelig

meningen.

HP-Safe,

til

Reply to
Biker Mike

Hej

Er det så nu at du skifter navn til Egon Olsen :)

"Max" skrev i en meddelelse news:432b1e5a$0$84022$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Nemli ja ;-)

Med venlig hilsen Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag, for i går lavede jeg heller ikke noget, og det blev jeg ikke færdig med.

Reply to
Biker Mike

"Biker Mike" skrev

Nu ved vi jo at Michael ikke bor i DK, så mon han har været ansat hos Frans Jaeger i Berlin?

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn