Olimex, Priserne har da fået et gevaldigt nøk op??

Sidder lige og kigger på Olimex´s hjemmeside, og opdager at priserne på
dobbelsidet print 100x160 er da steget ganske voldsomt siden jeg sidst
bestilte...

Jeg kan ihvertfald ikke mindes at jeg nogensinde før har betalt 33US$ for et
enkelt dobbelsidet print.....

Nogen der har bemærket det samme, eller husker jeg forkert?

Mener da at huske jeg har givet mindre end 24$ for print for bare nogle få
måneder siden?

Mvh
Henrik

Re: Olimex, Priserne har da fået et gevaldi gt nøk op??

    Tjaaa... de er stadig snot billige ;) og forståeligt de har hævet
prisen lidt, den har jo været fast i godt 3-4 år eller rettere så langt
jeg kan huske tilbage.

--
VH
Lars Molnit

Ja, jeg kan heller ikke se noget ondt i det, ikke mindst da de
afregner i amerikanske dollars, uden at de selv ligger i USA. Så med
det fald dollaren har taget, kan jeg så udemærket godt forstå
prisstigninger.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Olimex, Priserne har da fået et gevaldigt nøk op??

Jeg ser skam hellerikke noget ondt i det, jeg blev bare lidt overrasket over
den relativt store stigning. Det er stadigt billigt, ingen tvivl om det.

Mvh
Henrik

Re: Olimex, Priserne har da fået et gevaldigt nøk op??

Jeg håber de bruger den ekstra protit på at få gang i deres 4-lags projekt
igen... Og så måske gå i 6/6mil =)

/Anders

Re: Olimex, Priserne har da fået et gevaldi gt nøk op??

    Til at starte med bare 6mil, den vil jeg glæde mig mere over da det gør
mine gerberfiler til El-print og Olimex har samme regler ;)

    Derved kan jeg bruge El-print til hastesager, og Olimex, hvis jeg kan
vente 3-4 uger, men i stedet ha prisen som vigtigste faktor.

    4-lags syntes jeg tit, at selv om man er fristet til det, så kan man
undgå det med lidt omtanke omkring placeringen på printet. Men jo det
blir svære at holde sig på 2 lags, når der skal mere og mere ned i samme
æske ;)

--
VH
Lars Molnit

Ja, ville ikke være værst!

4-lag er to ting. Hvis det kører stærkt en god forsyning og reference til
microstrips.
Hvis det kører langsommere i reglen bedre EMC forhold - og specielt lettere
udlæg! Jeg har netop omlagt en konstruktion fra 2 til 4 lag (og nogle flere
komponenter). Det tog ca. 1/3 af tiden anden gang. Men OK det første var
også tæt. Med 3-4 lus var der sparet meget tid ;-)

Tja. Til de små styktal kan jeg i hvert fald ikke holde min timeløn. Eller
rettere: SÅ sjovt er det heller ikke at lægge print ud ;-)

Mvh.
 Anders