OLIMEX, og "cut to borders", hvordan virker det?

Jeg kan læse på olimex´s hjemmeside at de laver "cut to borders", men hvad
er "borders " helt præcist?

Snakker vi om "dimension" layeret i eagle her, eller skal man tegne en 10mil
ramme omkring banerne?

Hvis jeg skal bruge "dimension" layeret så skal det vel markeres når jeg
laver gerberfilerne?

Eller har jeg fuldstændigt misforstået det?

Mvh
Henrik

Re: OLIMEX, og "cut to borders", hvordan virker det?

10mil

De bruger dimension layer. Da de klipper printet ud, så sætter det nogle
begrænsninger for hvad du kan lave. De klipper også normalt lidt uden for de
afmærkede dimensioner, så printet er en lille smule større.

Du skal ikke lave gerberfiler til Olimex, du sender bare din layout fil
direkter.

Site Timeline