OBH / Braun el tandbørste - hvordan skilles de ad uden a t gå i stykker?

Se subject.

Mvh, Leif

Re: OBH / Braun el tandbørste - hvordan skilles de ad ud en at gå i stykker?

På den jeg har, kan man skrue bundstykket af.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: OBH / Braun el tandbørste - hvordan skilles de ad ud en at gå i stykker?

Det er måske en batteridreven - jeg søger for de opladelige modeller.
F.eks. 3D- timer udgaven.

Ser umiddelbart ud til den indvendige bund, der holder ladespolen,
er skubbet op i den udvendige kappe, så der er nok nogle tappe at
løsne.....

Mvh, Leif

Re: OBH / Braun el tandbørste - hvordan skilles de ad ud en at gå i stykker?

Min er en genopladelig model med ladespole.

Nej, det er skruet på som jeg skrev. Prøv at søge på Youtube, der ligger
en video om hvordan man kan skifte det indbyggede genopladelige element.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: OBH / Braun el tandbørste - hvordan skilles de ad uden at gå i stykker?

En af de Braun tandbørster jeg har købt, fulgte der en anvisning
med til hvordan man fjerne batteriet før tandbørsten skulle kasseres.
Adskillelsen var destruktiv, så jeg gå ud fra at man på den type ikke
kan komme til batteriet uden at ødelægge tandbørsten.

Du skal være opmærksom på at Braun har lavet flere forskellige
typer gennem tiden.

Ivar Magnusson

Re: OBH / Braun el tandbørste - hvordan skilles de ad ud en at gå i stykker?

Ja, og de åbnes på meget forskellig vis.

Et par links:

http://www.youtube.com/watch?v=eq2VthZxsts

http://www.youtube.com/watch?v=um3ncK4FonM

http://www.youtube.com/watch?v=H7puHGLVRlE