OBH blender gået kaput?

Hej gruppe

Jeg aner ikke om dette er det rette sted at spørge, så tilgiv mig hvis ikke
det er.

Jeg har en lækker (og dyr) OBH blender, der er fed til drinks og andet, som
pludselig er "død", dvs. den virker ikke når jeg tænder for den. Den er
umiddelbart ikke blevet udsat for noget der kan forklare det (f.eks. vand i
motoren).

Jeg har prøvet at skille den ad for at se om der var tydelige tegn på f.eks.
overspænding eller andet. Jeg måtte konstatere, at jeg ikke har nok viden om
elektronik til at se hvad der var galt.

Mit spørgsmål er så: Hvad mon det vil koste at få en reparatør til at kikke
på den, for at konstatere om den kan fixes? Måske mere end en ny blender? Er
der mon nogen her i gruppen, der kan købes til at fixe den? Eller kan jeg
lige så godt smide skidtet ud og ærgre mig?

Mvh.

Andreas (2200)

Re: OBH blender gået kaput?
Hej Andreas,

Det kunne måske være en sikring.
Prøv at kigge efter sådan én tæt på der hvor ledningen går ind i blenderen.

Mvh Simon

Re: OBH blender gået kaput?

blenderen.

Oho! Godt tip - det vil jeg prøve.