nyt multimeter

Jeg har længe kigget på at investere i et nyt (og ordentligt) multimeter,
da mit gamle efterhånden ikke rigtig vil mere (se evt tidligere post
herinde omkring justering pga afvigelse ved modstands måling!). Fluke ser
jo rigtig fine ud, men de koster jo også derefter. Elfa har nogen Meterman
multimetre som ser ret fornuftige ud. Selvom kvaliteten nok ikke når op på
Fluke niveau, vil de nok dække mit behov ganske godt. Jeg har kigget på
deres 37XR til lige under en tusse. Nogen der har erfaringer med dem?
Eller måske nogen der har gode bud på et multimeter i den klasse?

På forhånd tak, Jens

Site Timeline