nylon ruller

Jeg står og skal bruge en nylon rulle (tror jeg de hedder), ca Ø 6mm, og
4mm bred, med en akse på 2 mm. Nogen der ved hvor man kan købe en der
ligner?
Jeg har med mine super tegne egenskaber skitseret rullen på:
http://404.dk/rulle.jpg

mvh Troels Hansen

Re: nylon ruller

Nærmeste smed/maskineforretning der jar en stav nylon og en drejebænk.

Overvej en rulle med hul i og en hård metalaksel, 2mm nylon kan let
slides op.

Re: nylon ruller

Det er MEGET lidt den kører rundt. Det er til komvolut indføringen på en
(forhenværende defekt) printer, hvor den er blevet væk, da printeren røg
på gulvet.

Re: nylon ruller

Printertype ?

Det kunne jo være at det var en jeg ikke havde smidt væk.....

Re: nylon ruller

Lexmark T620/T610. Ikke sikker på om der er andre modeller, men de to er
næsten identiske.

mvh Troels Hansen

Re: nylon ruller

Nemlig, men få ham til at dreje dem i delrin i stedet. Det er langt mere
holdbart.

Claus

Re: nylon ruller
Hej Troels

Et stykke aksel fra et potentiometer spændt op i boremaskinen, og så
burde det kunne lade sig gøre at file det emne ud.

Mvh Max

Re: nylon ruller

Lyder egentlig som en god ide.....

Re: nylon ruller
Troels Hansen skrev d. 18-10-2005 i meddelelse

Hvor i verden holder du til ?
Kai

Re: nylon ruller

Lolland

Re: nylon ruller
Troels Hansen skrev d. 19-10-2005 i meddelelse

Så er den lidt værere.
Jeg vil godt lave det for dig, men med sådan noget er det nemmest hvis
jeg har dig "på skulderen" mens jeg laver det, så du kan nå at komme
med kommentarer og rettelser undervejs.
Kai

Re: nylon ruller

Jeg vil være dig evigt taknemmelig, hvis du vil gøre et forsøg. Som sagt
er det ikke nødvendigt med en 100% mål rigtig rulle, da den 'kun' sidder
på papir indføringen på en printer, og fungerer som rulle for en arm der
skubber hylden? ned.
Jeg vil gerne betale forsendelse, evt i frankeret svarkuvert.

mvh Troels Hansne

Re: nylon ruller
Troels Hansen skrev d. 19-10-2005 i meddelelse

Hvordan udveksler vi adresser ?
Jeg publicerer ikke min rigtige email.
Kai

Re: nylon ruller

Du kan skrive til mig på idle[snabela]idle[punktum]dk

Site Timeline