Nye "blade" til barbermaskine?

Hvis dette er den forkerte gruppe er man meget velkommen til at foreslå en
bedre :)

Min Philips Coolshave barbermaskine er efterhånden blevet meget sløv - hvor
skaffer jeg nye "knive / blade" til sådan en? Eller er eneste udvej at købe
ny?

På forhånd tak!

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Re: Nye "blade" til barbermaskine?

Så fandt jeg dem alligevel - ca. 100,- stykket på technikdirekt.de

Re: Nye "blade" til barbermaskine?
Hej Nicolai

hvor
købe

Jeg syntes at reservedele til Philips shavere er for dyre, så jeg benytter
lejligheden til at købe en ny maskine istedet, batterierne bliver jo heller
ikke ved med at være nye.

Mvh Max

Re: Nye "blade" til barbermaskine?

Enig - men 100,- / blad (som den skal bruge 3 af) er vel ok når en nye
coolskin koster over 1000,- k?

Anyway, kan du anbefale steder i DK hvor jeg kan købe reservedele billigt?
(og shavere)

Re: Nye "blade" til barbermaskine?

Det er da billigt at skifte batterier. Har selv gjort det i en Bosch.
Manualen hævdede at man ikke kunne samle den igen bagefter. Det var for så
vidt også rigtigt idet de havde lavet en eller anden fiks one-way-only
dims. Da dimsen blev skildt ad fløj det med fjedre og andre stumper. Væk
med dem, i med resten og nu kan den både åbnes og lukkes uden problemer :)

Men skærerne er pokkers dyre :(

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Re: Nye "blade" til barbermaskine?

Da jeg har langt rødt skæg synes jeg i høj grad det er en forkert
gruppe. Jeg klarer det med en orange Fiskars saks.

God weekend

Bo /

Re: Nye "blade" til barbermaskine?

Skægt ;) ;) ;)

--
Kim

Re: Nye "blade" til barbermaskine?

Den lagde jeg faktisk ud med men fortrød - men den er vel ikke mere rigtig?

Re: Nye "blade" til barbermaskine?

Jo