"Nyborg" Vaskeri

Hejsa..

Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg har et problem på mit
kollegie, hvor vi har et vaskeri "Nyborg", den æder finde kort man så
betaler med, men kontrolpanelet styrer selv hvornår man kan vaske. Dog er
denne timer en smule forvirret: Spørgsmålet er så om man kan indtaste en
kode på den for at "åbne" vaskeriet. Selvfølgelig stadig med kort.

Ved at vores dørsystem fx kan åbnes uden nøgle ved at taste en kode direkte
på displayet. Så mon ikke også den funktion findes for sådan en vaskemaskine
central.

Re: "Nyborg" Vaskeri
Hej!

Snak dog med inspektøren om det istedet. Ingen kan vel være tjente med, at
systemet ikke vil lade een vaske på visse "lovlige" tidspunkter? Selvfølgelig
slår systemet fra om aftenen/natten hvis maskinerne kan høres på
naboværelserne...

--
Mvh, Kim Voss Schrader