Ny tinsuger - Page 2

Re: Ny tinsuger

Samme her. Eller en Den-On. :-)

Jesper Poulsen

Re: Ny tinsuger

Både sugelize og tinsuger suplerer hinanden. Hver ting til sin opgave.

--
Ha' det rart
Karsten H. (7870)

http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R20%37795

Nå har silicone nu også fundet vej til tinsugere, det var nyt for mig.

Så kan det være man skulle prøve sådan en, jeg har i de sidste 15 år næsten
kun brugt sugetråd. Undtagelsen er store klatter på linietrafoer ell lign
der er jeg for nærig til tråd.

MVH Lars Arup

Re: Ny tinsuger
Hej!

Det er nu længe siden det skete, men ok ;)

Gør det. Jeg plejer også at bruge sugetråd, men bruger tinsugeren som
"grovfilter" på store lodninger :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Ny tinsuger
Jeg plejer også at bruge sugetråd, men bruger tinsugeren som

Jamen, mon ikke det trods alt er gængs praksis?

I øvrigt så fås da suge litze i flere dimensioner, så man kan jo bare
vælge den dimension, der er mest velegnet til opgaven. Alle har vel
mere end f.eks.s 3 dimensioner liggende?

--
Ha' det rart
Karsten H. (7870)

Det lyder jo genialt, så jeg prøvede at sætte en stump silikoneslange på min
gl. tinsuger med teflonspids, det virker jo bare perfekt.

Mvh. Henning

Site Timeline