Ny loddekolbe

Hejsa

Jeg er på jagt efter en ny lækker loddekolbe - tror ikke at det skal være en
loddestation.

Har du et godt bud på et mærke og model man bør kigge efter ?

Mvh

Re: Ny loddekolbe
Veller er nr. et.
en

Re: Ny loddekolbe
On Tue, 18 May 2004 14:50:05 +0200, "Børge Larsen"

Weller er noget opreklameret bras.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Ny loddekolbe

Men ikke ringere end så meget andet.

/Hauge

Re: Ny loddekolbe

30 års erfaring i elektronikproduktion sige Weller.

Mvh Max

Re: Ny loddekolbe
Hejsa

Har du så reelt prøvet andet, eller er det bare en Weller-bruger-virksomhed?
Jeg kender også andre der siger at Weller er det bedste, men de samme
personer har aldrig prøvet andet.

/Hauge der selv bruger Weller.

Re: Ny loddekolbe

Weller-bruger-virksomhed?
Ja men, foreslå noko anna då, du med alt vetet.

HM

Re: Ny loddekolbe
Hejsa

Fatter kun en halv brik af hvad du skriver, prøv på jordisk, så almindelige
danskere kan forstå det.

/Hauge

Re: Ny loddekolbe
almindelige

Jeg tror det er norsk eller svensk for:

Ja men, foreslå noget andet så, du med al viden.

Så svært kan det vel ikke være at forstå, og jeg er endda jyde!

Brian

Re: Ny loddekolbe
Hejsa

Øhh, så tror jeg ikke han fattede hvad jeg skrev lige før.

Det var også sådan jeg fostod det, men jeg har ikke gjort mig klog på nogen
som helst anden kolbe, jeg er generelt bare imod folk, der bare hyler op om
at det DE bruger, er det eneste gode, alt andet er noget lort, og alle dem
der bruger disse dårlige ting, er idioter.
Det var såmen bare det jeg har udtalt mig om, jeg skrev endda at jeg selv
brugte Weller. Så måske skulle .no blive hjemme ved sit eget folk.

/Hauge

Re: Ny loddekolbe

Hvad i alverden har det med sagen at gøre, at HM er nordmand!?  >:-|

--
Venligst
Jesper Larsen

Re: Ny loddekolbe
Hejsa

At han åbenbart ikke fatter hvad jeg skriver, og gør han ikke det, må han
enten spørge, eller knytte.

/Hauge

Re: Ny loddekolbe

På den annen side, der stilles visse krav til IQen for å ikke skjønne, - -
hvorfor.

HM

Re: Ny loddekolbe
Hejsa

Du er lovligt undskyldt, du er fra norge.

/Hauge

Re: Ny loddekolbe

Weller har et par fremragende produkter. Men deres standard kolber er
ikke prisen værd.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Ny loddekolbe

Okay.. har ingen loddekolbe over hovedet.. Bruger indtil videre skolens
Weller. Men jeg har efterhånden overvejet at ville ofre lidt på mig selv
i den retning.
Hvis du ikke mener Weller's standard kolber til de der godt 1000-1500
kr. er noget værd (jeg synes også de er dyre i forhold til hvad de
"kan"), kan du så ikke give et foreslag til noget der er af samme
kvalitet, men som ikke koster nær så meget.
Og evt. et godt foreslag til en af samme pris-klasse som Weller. Desuden
vil jeg jo gerne kunne købe kolben et sted (helst fyn)!
(For de loddestationer til 6000 du foreslog til en anden sidst, er altså
lige en knap (eller måske en del) for dyr til mig)

Mvh / Preben

Re: Ny loddekolbe

Jeg ved at der findes billige temp. regulerede stationer (MONACOR
sælger dem), de kan hedde mange ting. Ligger i klassen 5-900.-

Klart. Det var mest gas. Men den ER lækker.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Ny loddekolbe

Okay, vil prøve at kigge på dem på..

Hvis den måtte koste de der 1000-1500 hvad ville du (og andre måske) så
anbefale?

Re: Ny loddekolbe

Hørt - Metcal er det eneste der dur!

René

Re: Ny loddekolbe
On Tue, 18 May 2004 13:12:33 +0200, "--BS--"

http://www.metcal.com/products/images/mx500sbig.gif
http://www.metcal.com/products/1.2.2.1.1.htm

Du spurgte ikke om prisen.
--