Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

Som overskriften antyder, så mangler jeg desværre artiklen, som omhandler Ny
Elektronik's "650Mhz universal counter". Såvidt jeg husker, så er den fra
først i 80'erne
Jeg har på et tidspunkt forlist bladet, og jeg mistænker at jeg har futtet
min LF-indgang af. Jeg kan ihvertfald ikke tælle på LF, hverken på A eller
B.

mvh Ebbe

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

    Mvh søren

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

Hvis du oplyser nummeret til mig så skal jeg finde resten. Jeg har dem alle.

Børge

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

   mvh søren

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.
smidt på dk.binaer
   mvh søren

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

   mvh søren

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

Jeg takker så mange gange begge medvirkende for indsatsen, og har mailet
Søren.

mvh Ebbe

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80' erne - artikel søges.

Af ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at se det også om muligt :)

/Jan Rasmussen - ved at fuske noget lys i en PM2519

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80' erne - artikel søges.

Kan du ikke fortælle om det PM2519 lys, jeg har et par stykker som jeg
også godt kunne tænke mig at lave lys i.

Mvh.
Manse

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80' erne - artikel søges.

Er der nogen der vil sende en kopi til mig, eller ligge den op på binær
eller nettet?

Mikkel

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

Check mail :-)

mvh Ebbe

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

også mig?
rasmus snabela elvis.dk

tak!

Rasmus
Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80' erne - artikel søges.

kast venligst også efter mig, den dukkede ikke op i min version af
dk.binaer, men svar til den gjorde, sært nok. :)

på forhånd tak

Jan Rasmussen - med Ole Erling i winamp

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.
I meddelelse: 46eed4ab$0$21933$ snipped-for-privacy@dreader1.cybercity.dk

Når jeg går i binaer og dobbeltklikker på meddelsen åbner der sig et vindue
hvor den vedhæftede fil er vist som en PDF. Den kan jeg så åbne med endnu et
dobbeltklik. Måske virker det også hos jer :-)

--
MVH Per, Herringe

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

omhandler
fra
alle.

Husk også at få alle rettelserne med. Hvis en NE konstruktion virkede første
gang, var det en fejl....Normalt kom der gerne adskillige rettelser i de
efterfølgende blade.

mvh
JBH

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80'erne - artikel søges.

Det ka' du ha' ret i ;-)
Dog tror jeg dette problem er til at overskue uden diverse rettelser.

mvh Ebbe

Re: Ny Elektronik's 650Mhz tæller fra 80' erne - artikel søges.

Nu ligger den også på dk.binær...

Mikkel

Site Timeline