Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...

Jeg står lige og mangler en mixer, og jeg har printet ligende til den 4
kanals mixer Ole Wulff byggede i Ny Elektronik
det el. de sidste numre 1980 og de første 1981, var der evt. nogen der har
disse og kunne scanne el.lign. tegningerne
til mig, jeg betaler gerne for de udgifter der evt. er forbunden med det,
hvis de ikke bliver præget på guld el.lign. Jeg er
også villig til at købe bladene af hvem der nu har dem..

 Venlig hilsen Flemming Hansen Svendborg

Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
jeg tror sgu jeg har det/dem finder ud af noget senere da rode igennem
400/600 blade først.

Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...

Og hvis det er en Ny Elektronik konstruktion, så husk at  finde de
efterfølgene blade med alle rettelserne frem også ;-)

mvh
JBH

Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
 Jo du har nok ret med at det bliver dyrere, men jeg er ved at bygge en
forstærker til mine computere og den er kommet i en 19"
kasse, og jeg kunne godt tænke mig at smide mixeren med ind i kassen, så jeg
har brug for en lille simpel mixer.
 Jeg fandt printet til denne gamle mixer som min bror har havlt bygget, så
hvis jeg kunne finde tegningerne kunne jeg gøre dem færdig
kaste den ind i kassen og vupti så er jeg i luften... Flemming

4
har
det,

Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
 Prøv lige at vente med at begynde at rode efter de tegninger, jeg har
prøvet at efterlyse dem på biblioteket, så
brug ikke hele ferien på mig, jeg skal nok lige vende tilbage med resultatet
af bibliotekets søgning..V.H. Flemming
har
det,

Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
 Er der nogen der ved hvordan det er med copyright på sådanne tegninger,
hvor gamle skal det være før det bliver
hvermands eje, så de kunne lægges på en hjemmeside så flere kunne få glæde
af dem, bladet er jo ikke mere, men der er
nok stadig nogen der ejer rettighederne til det pladet har lavet, eller er
det Ole Wullf der ejer dem...  Flemming
har
det,

Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
On Fri, 11 Jul 2003 18:10:00 +0200, "Flemming Hansen"

Byggede sådan en engang. Tror det ver på det tidspunkt, så det er nok
den samme. Der var en rettelse til mixeren et par blade efter, så den
skal du også bruge.

Jeg har desværre ikke bladene mere.

Poul Erik

--
                                        == __o
Poul Erik Lindaa   === _'\ <_       E-mail: snipped-for-privacy@mail.tele.dk

Hvad med at prøve på det lokale bibliotek, de kan nok skaffe det
du søger, så kan du kopiere derfra.
73 gs de OZ2HNS / Hans Otto
snipped-for-privacy@pc.dk
Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
On Sun, 13 Jul 2003 13:56:56 +0200, "Ulrik Qvist Kristiansen"

Nå,nå,nå.

Radiorør?

Nej, den er opbygget med transistorer, der stadig kan skaffes, bc 107,
bc 109, bc 547, bc 549 eller sådan noget i den stil.

Men om det kan betale sig at bygge den, i stedet for at købe en er
tvivlsomt. Kabinet og skydepotentiometre, koster hurtigt 2 / 300 kr
eller mere.

Poul Erik

--
                                        == __o
Poul Erik Lindaa   === _'\ <_       E-mail: snipped-for-privacy@mail.tele.dk
Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
 Den er skam bygget med 2 stk. TL084 og en CA082E for de sidder allerede på
printet det er kun nogle af de passive
komponenter der mangler og hvad der skal kobles til de forskellige ben
spændig ind og lign. jeg mangler, så er der
lavet nogle rettelser på undersiden dem kunne jeg godt tænke mig at
kontrollere om de er rigtige.. V.H. Flemming

bliver

Re: Ny Elektronik 1980-81 4 kanal audio mixer er der nogen der kan hjælpe...
On Sun, 13 Jul 2003 23:54:21 +0200, "Flemming Hansen"

OK, så er det ikke den jeg byggede i tidernes morgen..

Så vidt jeg husker var der ingen intergrerede kredse i den jeg
byggede.

Poul Erik