Ny elektromotor

Jeg har købt en ny elektromotor til mit pillefyr, efter at have installeret
motoren fysisk, monterer jeg kablerne efter farve dvs jeg spænder brunt
kabel hvor der sidder brunt kabel, blåt til blåt og jord til jord. Problemet
er så at der intet sker andet end at afbryderen på EL tavlen slukker for
strømmen.

Er der en chance for at jeg brændt noget af?. Jeg har stadigvæk den gamle
kondensator fra den gamle elektromotor.

Re: Ny elektromotor

spørg i elteknik gruppen...

Bo //

Re: Ny elektromotor

Elektronikmotor?

Elmotor som 230 eller 400 volt -> dk.teknik.el - der vil du få bedre
svar.