Ny DC adapter

Jeg har en DC adapter 12V 1200 mA til min eksterne TVtuner, hvor det ene ben
til netstikket er knækket. Jeg har ikke lige kunnet finde nogen netbutikker,
hvor jeg kan købe en ny. Kender i nogen steder?.

Mvh.

Karsten

Re: Ny DC adapter
ben

Den gængse metode er at save stikket af, lodde et kabel på kablerne inde i
adapteren (husk krympeflex) og lave en trækaflasting inden hullet lukkes
igen...

Ellers bør i hvert fald Brinck eller en anden elektronik-pusher have dem -
ligesom der er god chance i køb/salg gruppen...

/A

Re: Ny DC adapter

Tak for rådene. Jeg har købt en adapter hos Brinck i dag :-)

Mvh

Karsten

Site Timeline