nummerbestemt ringning switch

Hej,

Har lige fået nummerbestemt ringning, og ville efterfølgende købe en switch
som kunne adskille de tre ringtyper til hver sin telefon men TDC sælger dem
ikke mere.

Jeg ved der er mange som har lavet sådan nogle selv, og vil hører om der
skulle være en her som har lavet sådan en "som virke". Som kunne tænke sig
at lave en til mig, mod betaling.

med venlig hilsen

mhv

Re: nummerbestemt ringning switch

Jeg kan desværre ikke tilbyde at lave en til dig, men ser her:

http://www.blichfeldt.dk/indexdk.htm

Se IPABXwPP under færdige projekter

mvh

Ole

Re: nummerbestemt ringning switch

sig

Hej Ole,

Jeg har set det, og taget kontakt til ham, for at hører om ham kunne være
interesseret i at lave sådan en til mig.

Re: nummerbestemt ringning switch

der
Hej
Jeg har en Doro Triofon (ny). Mail hvis det har interesse.

mvh
Thorbjørn

Re: nummerbestemt ringning switch
Har sendt en email!
tænke

Re: nummerbestemt ringning switch
Hej Thorbjørn

Din email virker ikke kunne du ikke sende en email til mig ?

tænke