NTC modstand!

Hej!

Jeg arbejder på at få min gamle PS7 til at starte lidt mere blidt op! Dertil skal jeg bruge en NTC modstand med flg. data: R@ 25gr.C = 33 ohm, max amp 2.5 (90 sek.) Jeg ved EPCOS laver en sådan, men ikke hvor jeg kan få fat i en! Måske en eller anden kan hjælpe?

mvh/regards

ole

(svar til: snipped-for-privacy@oz2ql.dk)

Reply to
Me

Me skrev:

af ren nysgerrighed: hvad er en PS7

mvh Erik Frederikssund

Reply to
ER

"ER" skrev i en meddelelse news:497dcb5e$0$90272$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

PS2 = Playstation 2 PS3 = Playstation 3 . . PS7 = Playstation 7

Nå, ikke :o)

Reply to
Allan Soerensen

Hej!

PS7 er powersupply til en gammel Drake TR7 amatørradio!

med venlig hilsen/regards

Ole

(Reply to : snipped-for-privacy@oz2ql.dk)

ER skrev: