NTC 16K7

Hej NG

Jeg er på jagt efter en NTC modstand på 16K7
den orginale jeg har været på jagt efter er en
MULLARD 640-90005
mullard blev vidst opkøbt af phillips
så P/N blev 2322 640 90005
phillips overgav det hele til BC components
som derefter er overtaget af Vishay og nu står
jeg i det problem at Vishay ikke har erstatning.

Nogen som kan hjælpe med et andet mærke eller ligende?
eventuelt en håndfuld af de orginale skal bruge ca. 25stk

Mvh
Rasmus Riber

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: NTC 16K7

Hvad er det til?

har du link til datablad?

Kasper

Re: NTC 16K7

Den sidder monteret i en radio, på et PA trin
til at sikre at den ikke overopheder, når den bliver varm
den er så strikket sådan op at den skruer ned for
udgangs effekten på radioen.

jeg har desvære intet dataark på den og
jeg tvivler meget på at vishay finder et til mig
jeg har dem pt. i sving med at støve et frem.

Mvh
Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: NTC 16K7

Hej Kasper

Jeg har nu fundet lidt data

De 16.7K +- 7%  er speceficeret ved 100 grader Celsius
ved 200 grader er den 1.120 +- 7%

B25/85 er speceficeret til 4300

se eventuelt

http://www.casa.co.nz/Resistors/NonLinear/Philips-NLR-Data-1977-29p.pdf