NRI Møntindkast (G-13.7042/1)

Jeg håber eksperterne her i gruppen kan hjælpe mig med et
elektronik-relateret problem. Jeg skal forbinde et møntindkast af typen
G-13.7042/1 (i serien G-13.6000/7000 fra tyske NRI - www.nri.de) til en PC.
Jeg har fået fat i et brugt møntindkast, samt et passende kabel til
seriel-porten.

Sagen er den, at jeg ikke ved hvorvidt indkastet fungerer, m.h.t
kommunikation med PC'en. Jeg kan ikke finde noget om hvad, hvornår, hvordan
eller i hvilke tilfælde data bliver sendt. Jeg står altså ret skidt.

Jeg vil meget gerne høre fra enhver der har erfaring med samme type, eller
lignende indkast, samt enhver der måtte have et forslag til et alternativt
indkast.

Jeg vil også meget gerne høre fra enhver der ved, eller har forslag til
hvordan man kan teste indkastet - jeg er ikke sikker på at det overhovedet
fungerer.

P.S: Er spørgsmålet for computer-relateret? Jeg synes ikke dk.edb.hardware
passede til spørgsmålet.

--
M.V.H
Christian Iversen

Re: NRI Møntindkast (G-13.7042/1)

Hvad med at spørge producenten om de har en brugsanvisning du kan få.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: NRI Møntindkast (G-13.7042/1)

hvordan

kan dette her hjælpe ??
http://www.happcontrols.com/images/pdf/nri_instructions.pdf

ellers skal du nok have fat i det win program de sælger på siden
du linker til http://www.nri.de/ der ligger pdf filer på begger sider
men om de hjælper dig  ???

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen