NorthQ tv tuner, hvilken AC adapter?

Har købt en NorthQ tv tuner NQ 6500 på loppemarked. Der er ingen
strømforsyning med, så jeg kunne tænke mig at vide, om nogen her ved
hvad jeg skal proppe i den. Det er et DC stik, og jeg har en
multi-strømforsyning som kan levere alle mulige slags strøm til
forskellige stiktyper.

Håber en kan hjælpe mig.

Der er vel en overhængende fare for at smadre modtageren hvis fx faserne
vender forkert.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Re: NorthQ tv tuner, hvilken AC adapter?
Prøv at søge i Google på "NorthQ homepage", så finder du ud af, at firmaet
ligger på Strandvejen i Hellerup.
Din strømforsyning er ikke omtalt, men de kan sikkert hjælpe dig på mandag.

Med venlig hilsen, Jørgen.

Re: NorthQ tv tuner, hvilken AC adapter?

Tak for svar.
Ja det er også dertil jeg er kommet, jeg tænkte bare, om der var en
genvej til at prøve allerede her i weekenden, men næste uge er også
fint.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Re: NorthQ tv tuner, hvilken AC adapter?

Min bruger 12v DC. Men der står ikke andet end NorthQ på den. Det er en grå
boks på 25x15x5 cm med VGA ind og ud, antenne ind, composite ud og lyd ind
og ud bagpå og Svideo, composite, lyd og Cr/Cb/y ind foran.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Re: NorthQ tv tuner, hvilken AC adapter?

Nej der står ikke en dyt på den. Man må jo også vide hvilken der er plus
for at turde sætte strøm til ;-)

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk