Nokia TV 25"

Min svigermors fjernsyn er begyndt / har gjordt det længe at bue ind i
siderne og "udaf" i hjørnerne, jeg har meget på fornemmelsen det er nogle
lytter der er døde eller dårlig lodning.

Mej jeg ville gerne hvis at der var nogle der havde noget konkret på hvilke
komponenter etc. inden jeg går i krig, det ville jo ikke være godt hvis jeg
fik lavet noget uheldigt med fjernsynet, man skal jo helst være på bølge
længde med ens svigermor (prøve på)... og så kan jeg også få fat på de
komponenter jeg skal bruge...

Det skal lige siges det er kommet snigende...

og type nr, har jeg selvfølgelig ikke :), men det er nok 5-6 år gammelt

--
Mvh Kasper

Ingen Gebyr På DK-KORT
Re: Nokia TV 25"

hvilke
jeg

Har du set disse sider på nettet ,nogle er faktisk rigtige
gode
http://www.e-repair.co.uk/faults/TVFAULT.HTM

http://www.hamradio-badarc.co.uk/television/tvn/nokia.htm

http://fileshare.eshop.bg/repair_tips_database/Nokia_001.html

der er en hel del af dem "derude" ,

Held og Lykke med det , og Svigermor også :)

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Jamen, så omlod og skift lytterne i linjedelen. :-)
Med Nokia (min erfaring), der er det heller ikke nogen tosset idé, at checke
om der overhovedet er forbindelse til linaritetsspolen.

Hilsen
Lars

Site Timeline