Nokia Stik

Min Nokia lader har mistet sit lavvolt stik.

Jeg var i Brinck - og fandt et der næsten passede.
Efter lodning kan jeg se det ikke passer 100% det har for stor inder
diameter.

Nogen der kender spec på det rigtige stik
Nogen der ved hvor det købes

Karsten

Re: Nokia Stik
Hej Karsten,

Du kan strippe en ledning fra en af nedenstående, eller bruge hele
rejseladeren som erstatning (nok den smarteste løsning).

Varenummer: LA001 ladeadapter til cigartænderstik kr. 29,-
Varenummer: LA003 nødlader kr. 19,-
Varenummer: LA004 komplet rejselader kr. 29,-
<URL:http://www.cellshoppen.dk/shop/productlist.asp?Id69%

Har aldrig handlet der og kender intet til stedet, ud over at jeg synes om
priserne :)

--
Venlig hilsen,
Søren

i Tigeren har de haft / har de nokia ladere til 20 kr til 220V

--
Mvh Kasper

Re: Nokia Stik

I morgen har Fakta universalladere med ledning til en tyver!

Claus

Site Timeline