Nokia Stik

Min Nokia lader har mistet sit lavvolt stik.

Jeg var i Brinck - og fandt et der næsten passede. Efter lodning kan jeg se det ikke passer 100% det har for stor inder diameter.

Nogen der kender spec på det rigtige stik Nogen der ved hvor det købes

Karsten

Reply to
Karsten Krambs

Hej Karsten,

Du kan strippe en ledning fra en af nedenstående, eller bruge hele rejseladeren som erstatning (nok den smarteste løsning).

Varenummer: LA001 ladeadapter til cigartænderstik kr. 29,- Varenummer: LA003 nødlader kr. 19,- Varenummer: LA004 komplet rejselader kr. 29,-

Har aldrig handlet der og kender intet til stedet, ud over at jeg synes om priserne :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Hey

i Tigeren har de haft / har de nokia ladere til 20 kr til 220V

-- Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på ->

"Karsten Krambs" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Kasper

"Karsten Krambs" skrev i en meddelelse

I morgen har Fakta universalladere med ledning til en tyver!

Claus

Reply to
Claus Tersgov