Nokia 7250i

Hej i gruppen.

Er der nogen der kan hjælpe med stikforbindelsen på en Nokia 7250i
mobiltelefon ?

Jeg vil have håndfri i bilen, men vil sgu' ikke give de næsten 2.000,-
som det koster.

Jeg har et komplet sæt liggende, som passer til en 6210, men stikket er
ikke helt det samme som på 7250i.

Det må dog (forhåbentligt) være et spørgsmål om at flytte ledningerne
det rigtige sted hen.

Jeg har en passiv holder i bilen, hvor bundstikket er ført igennem, så
det er intet problem at lodde ledningerne på de rigtige steder ... hvis
jeg blot kan finde ud af, hvad der er rigtigt ;-)

--
Benny Nissen

Re: Nokia 7250i
Kan det bruges
http://pinouts.ru/data/nokia_pop_pinout.shtml

/carsten

Re: Nokia 7250i

Tusind tak. Det var lige præcis det jeg søgte.
Nu kan jeg så komme videre med projektet :-)

--
Benny Nissen

Site Timeline