Nokia 6364 Nicam problemer

Hej!

Jeg har et gammelt Nokia 6364 Eurostereo 2B-F 110 NN/IFB-762S

TV'et trækker sikringer :(

Jeg har indtil videre fundet 2 transistorer (T511 og T720) der er
kortsluttet mere eller mindre... samt en meget sort cap (C726)...
Nu er jeg ikke den helt store strømforsyningshaj og har ærligt talt lidt
svært ved at gennemskue skidtet uden nogen form for diagram.
Jeg undres især over base-emitter er kortsluttet for T511 ved måling på
printet uden transistoren i (en S2000AF).
..så er der nogen der evt. kan hjælpe mig lidt på vej her?

Mvh
Ulf D. Harries

Re: Nokia 6364 Nicam problemer

Kunne vel være at bassen var trukket af en lille transformator så det er den
spole du måler ved dc ???

mener det er lavet mange gange sådan ved højspændings transistoren på et
tv...

Kasper

Site Timeline