Nokia 3310 display

Hejsa

Jeg sidder med en Nokia tlf der kun giver billede i halvdelen af displayet.
Det ser lidt underligt ud. Det er ikke fordi den lader til at have fået en
skade ved stød el. lign.
Se:
http://cheaper.dk/nokia3310defekt.jpg

Kan nogen fortælle hvad fejlen er og evt. give mig en løsning til hvordan
det laves?

Takker på forhånd! :)

Kenneth Østergaard

Re: Nokia 3310 display
Hej Kenneth,

Jeg vil tro at du skal rense og/eller spænde efter ved displayets
connector, så det er bare i gang med T6-skruetrækkeren :)
(Burde kunne fixes på under et kvarter hvis der ikke er andet i vejen).

--
Venlig hilsen,
Søren

Hej Søren og tak for indlægget!

Jeg prøver og vender lige tilbage om det var med eller uden succes :)
Kenneth Østergaard

Re: Nokia 3310 display
Der skal vist et nyt display til... Efter at have skilt mobilen fra
hinanden, renset den og samlet den igen, var problemet ikke løst.
Så jeg skilte displayet ad og opdagede dette:
http://cheaper.dk/IMG_0286-2004-06-09_kl.22.46.JPG det forklarer jo det
hele. Nu må jeg på jagt efter et nyt display, hvis det kan betale sig.

Nu er der vel ikke nogen der kender et sted der har et display magen til
_billy_? Det er jo ikke fordi mobilen er en herregård værd længere! :)
Kenneth Østergaard

Re: Nokia 3310 display
Hej Kenneth

Nu ved jeg ikke hvad du forstår ved billig, men et nyt fås
til 349,- kr. hos T. Hansen.

Mvh Max

Re: Nokia 3310 display
Hej Kenneth,

Ja OK, det klares ikke med rensning :-/

Du kunne evt. prøve at få en (med en anden) defekt i
dk.marked.privat.telefon.mobil, men ellers kan det dårligt betale sig, for
en 3310 går af og til for en hund eller to.
Måske en god undskyldning for at få nyt legetøj :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Nyt display.