Nogle der ved hvor man kan få et LCD display til USB porten

Hejsa

Nogle der ved hvor man kan købe et 4*20 tegns display, eller et grafisk
display der kan tilsluttes USB porten, gerne billigt

--
Med Venlig Hilsen
Allan Madsen

Re: Nogle der ved hvor man kan få et LCD display til USB porten
De eneste jeg umiddelbart kan huske der laver USB LCD's er Crystalfontz
(http://www.crystalfontz.com/products/index-usb.html )
Ellers har chippen
(http://www.chippen.dk/info-casemodding/LCD-Displays/Winstar-blue-Hvid-4-20 -
Kit.shtm) også nogle ret fede nogle...dog ikke USB

Re: Nogle der ved hvor man kan få et LCD display til USB porten
Allan Madsen faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

Jeg kan ikke lige huske de præcise specifikationer men jeg mener helt
bestemt at jeg har set det du søger på www.matrixorbital.com - godt nok
ikke helt billigt.

Med Venlig Hilsen:  Henrik Bøgh       ||        http://lagengymnastik.dk /

"There is no right and wrong - only fun and boring"