Nogle bud på en led P-ch. power-FET ?

Hej,

Der skulle vel ikke være en der kender en P-ch. FET med flgd. data:

Vdss    på mindst -25V
Id      -- ------ -25A
Rds(on) -- højest  30mOhm

Bedre data kan naturligvis også bruges :)

Foretrukkent hus TO220 eller en variant heraf (evt. kan TO3 gå an).
Switchtider etc. må jeg tage som de falder, vigtigst er Rds(on).

--
Venlig hilsen,
Søren

Det er da kun godt, jo lavere jo bedre :)

Det kan også sagtens gøre det, men jeg tror det er en gennemsnitsværdi
(eller hvad man skal kalde det) for et udsnit af V_gs ved en eller anden
ikke nævnt I_d.

Anyway, den må jeg finde en leverandør til - 1000 tak for hjælpen :)

--
Venlig hilsen,
Søren